پرداخت‌های الکترونیک(PSP)

پایانه‌های ‌فروش (POS)، ستون فقرات خرده‌فروشی‌ها در دنیای مدرن هستند که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند تا معاملات را به طور کارآمد، پردازش و رسید را به مشتریان ارائه نمایند. در قلب هر تراکنش موفق POS، کاغذ حرارتی قرار دارد، یک نوع کاغذ منحصر به فرد که برای برآوردن نیازهای خاص سیستم‌های POS طراحی شده‌ است.
کاغذ حرارتی به دلیل کارایی خود برای چاپ رسید در دستگاه‌های POS انتخاب ارجح است. هنگامی که مشتریان خرید می‌کنند، سیستم POS رسیدی را ایجاد می‌کند که شامل جزئیات تراکنش است. چاپگرهای حرارتی مورد استفاده در دستگاه های POS این رسیدها را به سرعت چاپ می‌کنند. و به صورت کاملا خوانا و وضوح مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
تقریبا تمامی مشاغلی که تراکنش‌های آنها به نحوی مرتبط با دستگاه‌های کارتخوان است، از مقرون به صرفه بودن چاپ حرارتی سود می‌برند. چاپگرهای حرارتی معمولاً به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از آنجایی که از جوهر یا کارتریج تونر استفاده نمی‌کنند، هزینه‌های عملیاتی و نگهداری کاهش می‌یابد. علاوه بر این، سرعت چاپگرهای حرارتی به بهبود کارایی، صرفه‌جویی در زمان و منابع کمک می‌کند.